Strax i vecka 30!?

Som vanligt är jag väldigt dålig på att blogga - men skyller på att jag är mest trött och stor. Tiden går långsamt men även väldigt fort då det "bara" är 10-12 veckor kvar till förlossningen. Jag är fortfarande sjukskriven och har varit det sedan september, alltså i hela 6 månader har jag mått dåligt. Men det är bara att inse att jag inte kommer kunna arbeta denna graviditet - men jag är tacksam över att bebis mår bra och att det finns möjlighet att kunna få vara hemma för att kunna genomföra denna graviditet. Jag är så nyfiken på vem det är inne i magen. Jag tyckte Anton var en väldigt aktiv bebis i magen - men denna lilla rör sig konstant.
Denna graviditet har jag sluppit diabetesen och jag är så tacksam. Nu behöver jag inte bli igångsatt (ja man vet ju aldrig) - utan jag hoppas på en "normal" förlossning och att jag kan få komma igång av mig själv.
Anton börjar känna av att något ska hända så han är extra mammig, och det är viktigt att alla vet att det är JAG som är hans mamma och INTE lilla bebis.
J är i Malmö under ett par dagar i Hovrätten för 3-dagars förhandlingar och vi är ensamma. Jag försöker vila och hoppas på att jag slipper svimma med Anton hemma, det har inte hänt än. Utan så fort jag är själv och slappnar av, det är då det händer.
 
Jag saknar min familj, det vill säga syskon och mamma. Väldigt mycket!
 
 
Jag och mamma i Skärva 2012 - Karlskrona.
 
Anton och mormor julen 2013 i Kumla.
 
Anton och faster Hanna på Öland 2013.
 
Klappar Kamel med pappa...
 
Med gammelmormor på Sveas i Kumla, sommaren 2013.
 
Vid Högbyfyr Öland i augusti 2013
 
Min absoluta favoritbild...
 
Julafton hos farmor i Hällebo 2013.
 
Antons firar nyår hos farfar i Norrland, och mamma har fått en ny systemkamera *Jippi*
 
Nyårspuss från mamma runt kl 21 tiden, är lite trött!
 
Äntligen lite snö i Karlskrona! Anton är glad :-)
 
Jag i vecka 29. +10kg....
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0