Öroninflammation

I helgen har Anton varit gnällig, mammig och inte sig själv. Men han har inte haft feber eller varit snorig. Eftersom jag är sjukskriven tänkte jag att han får stanna hemma hos mig. På måndagnatten sover han i vår säng vilket aldrig händer. Han gråter och börjar låta täppt i näsan. På tisdagskvällen ser jag att vax och var runnit ur hans öra - jag frågar om han har aj i örat? Ja, aj i örat säger han. Igår gick vi till läkaren och lillen har öroninflammation - inte lätt att veta. Så nu äter han penicillin 3 ggr/dag. Så fort han ser medicinen skriker han. Han får en piggelinglass efter - får se hur länge det funkar. Jag vet att det smakar illa - kräktes själv av doften. Det är krävande men en liten sjuk hemma samtidigt som jag mår dåligt själv...Men det är värt alla kramar och pussar. Jag älskar dig dutte! 




Kommentarer
Postat av: Therese

Hej! Roligt att du hittat in på min hemsida och att du gillade det jag sytt. Tyvärr så gör jag inga kundbeställningar på kläder för tillfället. Jag är sjukskriven och jobbar bara 25% just nu så pga det och tidsbrist så har jag valt att lägga fokus på mössor och scarfs nu under höst/vinter. Du är välkommen att beställa mössa, men vill ha kläder så får jag be dig återkomma framöver. Maila gärna på [email protected] om du vill lägga beställning, lätt att jag missar den annars om du bara kommenterar hemsidan. Tack!

2013-10-19 @ 11:14:33
URL: http://mireo.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0