Strax i vecka 17

Förra fredagen åkte jag hem med Anton till min mamma i Kumla. Jag kände att jag behövde få lite hjälp och avlastning. Tack snälla mamma ❤️ Nu sitter jag hemma i Karlskrona igen & Anton är på förskolan. Jag ska strax iväg till sjukhuset för att göra ett rutin EKG. Jag svimmar ganska ofta och min läkare vill se att det inte är ngt fel med hjärtat. Jag blöder fortfarande och har ont i magen. Dagen innan jag började blöda så hemskt på natten hade jag svimmat och slagit i magen men det skulle tydligen inte vara orsaken. Sammantaget är jag mycket trött ( på grund av illamående medicinen) - jag blöder och har ont som små sammandragningar. Jag kräks inte tio gånger om dagen längre men kanske två och jag svimmar ett par gånger i veckan. Vid inskrivningen i vecka 10 vägde jag 54 kg - idag väger jag 52 kg. Imorgon ska jag träffa min stentuffa läkare som alltid gör mig lite dålig tillmods men J ska följa med. Förmodligen förlängs sjukskrivningen året ut - jag har nu varit hemma sedan i mitten av september. Självförtroendet är lite sviktande men jag klarar faktiskt inte av att arbeta nu. Jag ska ju unge ens lyfta Anton. Försökte se lite i veckan vad jag faktiskt klarar av och det resulterade i ökade blödningar. Igår tror faktiskt att jag kände ett litet fladder i magen - oh vad jag önskar att detta ska gå vägen...

Anton klippte sig i Kumla under förra veckan, han var livrädd och grät...Stackarn! Men efteråt var han stolt som en tupp. Han säger hela dagarna att han är så snygg i håret ❤️ Vad skulle jag göra utan min lilla familj och vänner? Tack för ert stöd det betyder oerhört mycket!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0