En tuff och dyr vecka...

Denna vecka har jag gått in i vecka 18 - snart halvvägs! Jag har denna vecka haft kraftiga förvärkar och jag blöder fortfarande. Denna vecka har jag även kännt de första sparkarna! J hårdjobbar och har farit omkring till både Jönköping och Malmö på förhandlingar, han har jobbat mellan 8-23. I tisdags dog även bilen och efter ett lyckligt besked måste hela motorn bytas ut, endast 39.000 kr. Ska jag skratta eller gråta?
Jag känner bara att jag är så hemskt trött och saknar J. Hade önskat oss en lugn helg men Antons gudfar och J:s bästa vän fyller år så han ska åka till Örebro på lördagen. Jag är extra orolig nuförtiden då jag ofta drömmer mardrömmar om att J ska råka ut för olyckor och att Anton och bebis ska bli föräldralösa. Gjorde samma sak när Jag var gravid med Anton...Måste vara hela den fysiska och psykiska omställningen...Men jag känner mig även galet kär och så tacksam! Än kämpar lilla Trooper på i magen, Anton är frisk och underbar och J är min bästa kille for life ❤️❤️❤️
Jag är nu sjukskriven till 10 januari och hoppas verkligen att jag kan börja arbeta igen på 50%. Jag saknar mitt jobb och arbetskamrater så himla mycket.
Till julklapp önskar jag mig vila och julefrid med J och Anton...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0