I vab-träsket...

Sedan slutet av november har vi mer eller mindre varit sjuka till och från. Det ska tilläggas att jag började mitt drömjobb för 2 veckor sedan & förra onsdagen fick Anton kräksjukan.
Han gnällde hela natten & kräktes varannan timme. På torsdagen ville han bara bli buren och precis när jag lyfte upp honom kräktes han på mig, det kom främst i mitt ansikte, i ögonen, näsan & munnen. FY!
Stackars mig & Anton! Dagen efter får både jag & J kräksjuka. Och här sitter jag på måndag & kan fortfarande inte behålla någon mat. Anton mår bra. J är i Malmö för 4 dagars arbete i hovrätten.
Hur ska det gå för mig & mitt arbete - det kan man ju undra. Jag är besviken. Besviken på mig själv & mitt immunförsvar. Jag måste jobba...


Kommentarer
Postat av: Johanna - Life by Me

Men vilken sötnos :)

USch, kräksjukan är så jobbig! Men jobbet förstår nog, de har väl alla varit sjuka nån gång :)
Krya på dig!

2013-01-24 @ 22:22:18
URL: http://lifebyme.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0