Akuten...

Förra lördagen gav min mage upp totalt. Efter en kaffe ville jag så smått dö, men tänkte att det skulle ge med sig efter lite sömn...
Men så blev det inte. Jag kunde inte behålla någon mat och försvann in i dimman av magkramper. J fick tillslut ingen kontakt med mig mellan alla attacker av gråt och smärta. Ringde ambulans och blev sedan inlagd...
Det fortsatte med kräkningar och kramper i några dagar. Gjorde undersökningar som tillslut visade vinterkräksjuka, rotavirus och magkatarr. Kom hem i torsdags...
Som jag saknade mina killar!!!
Nu hoppas jag på en vecka då jag orkar jobba & får ny energi...


Kommentarer
Postat av: Johanna - Life by Me

Oj, du råkade verkligen ut för allt samtidigt!
Hoppas du känner dig bättre nu!

2013-02-04 @ 22:26:43
URL: http://lifebyme.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0