Inskolning vecka 2

Jag är så stolt över Anton:-) Det går så bra för honom på förskolan, han äter nästan själv & är alltid nöjd & belåten. Igår ramlade han & slog i bakhuvudet när jag var med, han var jätte ledsen & det blev en ganska stor bula. Det som kändes fint var att han inte behövde min tröst utan han var nöjd när hans fröken tröstade honom & efter någon minut var han glad igen.
Idag lämnade jag honom i 4 hela timmar & det var första gången han skulle sova middag där. Han sov 1 timme & 40 min....
Det är så skönt att han trivs - då kan jag med gott samvete börja jobba.
Apropå jobb - de ringde från Landstinget igår & sa att de blir sena med utvalet av person för kurators jobbet. Chefen skulle åka till Kanada i 2?! veckor - så någon gång efter den 28 sept får jag svar.

Jag tänker positivt & ser det som ett tillfälle att njuta av tiden med Anton som finns kvar. Han får skolas in långsamt & vi hinner vänja oss båda två.

Såg nyss att ett nytt kuratorsjobb ligger ute & väntar på mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0