Mår hyffsat

varken Anton eller J har fått magsjukan än & idag gick J till jobbet. Jag & Anton har hållit oss inomhus då jag har feber och inte är helt hundra än.
Såg att det kommit ut flera jobb som jag ska söka till helgen, det känns positivt.

I söndags fotograferades vi ute i Skärva av Ida - Anton var inte på sitt muntraste humör. Faktiskt så har han nog aldrig varit så allvarlig eller motvillig, haha typiskt. Men det blev fina bilder på honom ändå:-) Jag & J ser dock ut som dårar, vilket är synd! Men så går det när man ska försöka göra allt för att få en snart 1-årig liten kille att le.

Tack snälla Ida, det glädjer mig fortfarande att jag vann. Jag vinner faktiskt aldrig någonting:-) Titta gärna in på hennes sida! http://fotografida.wordpress.com/

Här är ett smakprov på fina fina killen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0