Dagen från helvetet...

eller dagen jag fasat för infann sig idag & håller fortfarande på. Anton vaknade upp förkyld idag igen!? dock inget allvarligt. Men runt kl 9 imorse började jag få frossa, det vattnades i munnen & sen började eländet. Jag har inte haft magsjuka på över 12 år. Jag har nog aldrig spytt så mkt heller...Kul att Jonas var på jobbet. Fick inte tag på han först, så Anton stackars fick vara med mig på toan ett 20-tal ggr. Var sjutton har jag fått detta ifrån? Dessutom kan inte J vara hemma ifrån sitt jobb, men jag kan ju inte ens gå. Nu ska jag fortsätta vila i Antons rum mellan spyattackerna...

Nedanför ser ni Antons nya leksak & ett kort från igår när jag nästan kände mig som förr igen...


Kommentarer
Postat av: Veronica

Näää, vad jobbigt. Vad strongt av dig att orka!? ta hand om Anton när du är så sjuk. Fattar att du inte har något val. :-( Hade jag varit där hade jag kommit och hämta Anton så du får vila...



Vad vacker du är, fina Sophia.

Och Anton bara växer och växer.

KRAM PÅ ER.

2012-05-08 @ 20:11:40
Postat av: Malin

Fy sjutton va jobbigt att va magsjuk med en liten hemma =( Varför kunde inte J komma hem? Hade slagit ihjäl Filip om han inte kommit hem haha =) Hoppas du mår bättre nu och att det dröjer minst 12 år innan du åker på eländet igen! Krya på dig, kram

2012-05-09 @ 16:39:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0