Trötta!

Vi har flyttat 3 ggr under 2 år. Att flytta med en 8-månaders är inte att rekommendera. Anton har inte varit sitt glada & nöjda jag, han har varit pissed off med andra ord.
J börjar jobba imorgon & då blir jag & killen själva igen. Igår flyttade Veronica & Mir till Malmö:-( Jag grät som ett litet barn som blivit av med sin bästis, den där känslan man hade i mellanstadiet. Jätte ledsamt av många olika skäl. Jag vet att Anton kommer sakna Veronica också, hon är en av de få vuxna som han känner igen & är trygg med.

Men till det positiva...Lgh är fin, det känns som hemma, lite som på Borgmästaregatan i Örebro.
Men guuud vad trötta vi är!
Bjuder på lite halvtaskiga Iphone-bilder....

image description
image description
image description
image description
Jag tycker om sovbilder:-) Den sista är ifrån nya lgh, första natten.


Kommentarer
Postat av: Veronica

vi saknar er sååå mycket, sötnosar. kom å hälsa på, bums! :-)

2012-03-06 @ 20:01:22
Postat av: Veronica

Yes, det funkade att göra inlägg på din blogg nu. ;-)

2012-03-06 @ 20:02:02
Postat av: Veronica

Så jädra go han är söt Anton. Puss på er. :-*

2012-03-06 @ 20:02:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0