Öppnaförskolan

Jag har länge tänkt att gå dit med Anton med det har inte blivit av - men idag gick vi dit & Anton trivdes:-) Kröp omkring precis överallt & snabbt går det! Blev dessutom intervjuad av BlekingeRadio om "gift i nappflaskor"...Det har tydligen gjorts en ny undersökning om detta, trots att det står att de nappar man köper är giftfria visade en undersökning gjord av Naturvårdsverket att de självklart inte är det:-( Suck! Som om man inte har nog med ångset för allt vad de kan få i sig. Får köpa glasnappflaskor för att vara på den säkra sidan....

Idag kommer Antons farfar & extra farmor - det ska bli mysigt! Antons farfar ser precis ut som gubben Petsson, jag lovar:-) Har upptäckt att det bara går att kommentera i bloggen när jag skrivit ifrån datorn & inte i Iphonen....Skumt.

Bjuder på några bilder ifrån Öppna







Kommentarer
Postat av: Victoria Beninger

åh va mysigt! jag älskar öppnaförskolor! så behändigt att inte behöva stöka till hemma! :) å Alice och Anton har lika byxor. hihi

2012-03-10 @ 02:00:46
URL: http://victoriabeninger.blogspot.com
Postat av: Emilie

Ja man kan bli helt galen på iphonen och hur den bara ändrar orden, haha!

Det är svårt och hitta det man vill ha! Jag gillade tapeten massor och tänker att jag ska inreda med lite mer färg. Annars hade jag nog haft mer färg i tapeten.. Barn gillar ju färg men lite stilrent ska det va :)

Kram

2012-03-22 @ 14:25:31
URL: http://www.ensidaomallt.se/Emilie

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0