Första riktiga sommardagen

Den senaste veckan har jag tyckt om Blekinge väldigt mkt. Det är så vackert när våren & värmen är här, det mesta blir lite enklare. Dessutom har jag inte varit så ensam, jag har hittat på saker nästan varje dag:-)
Babysång i måndags, babycafé premiär i tisdags, en mysig fika i onsdags & en heldag i Wämöparken idag:-)

Nu har vi bott här i 4 veckor & vi trivs bra, Anton har börjat sova bättre om nätterna igen tack & lov. De flesta möblerna är på plats, saknas bokhyllor, ett nytt vardagsrumsbord, matta & hallmöbler. En grill, lite utemöbler och massa smått & gott som lampor, blommor och "fotovägg" ska försökas ordnas - och sen Antons sovrum.
Oh, har massa ideér till lilla killens fina rum, till hösten ska han få flytta in tänkte jag....

Idag slutade J på tingsrätten & är ledig hela nästa vecka tills hans nya jobb drar igång...SKÖNT! Då finns det tid att fixa till det här HEMMA. Ja, Karlskrona är ju hem nu. Skumt fortfarande!

Under dessa 4 veckor har J:s mor & K varit här och hjälpt till med flytten *tack* Helgen därefter kom Antons farfar & Åsa, så underbart att ha dem här. Att de åkt 100 mil för att träffa oss, jag grät hela dagen när det hade åkt hem.

Snart kommer även lilla mamma hit & hälsar på för första gången på 2 år, fint!
Imorgon blir det Skärva & spana in blåsippor & njuta av min fina familj *LYCKA*


Finaste Åsa & Anton myser


Bästa farfar, är fint att rycka i skägget tycker Anton:-)


Här lyckades jag fånga Antons 2 små tänder....


Älskar att leka med blöjpaketen....


I Wämöparken idag med sin kära tandborste....


Söta lilla Astrid var också med:-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0