Tillfreds...

trots förkylning! Har haft ett par underbara dagar & det gör så gott för själen. Dessutom finns det 3 drömjobb ute i Karlskrona. Det känns sådär pirrigt i magen - precis som när man ska tävla om ngt mkt viktigt. Jag kommer bli döds besviken om jag inte ens blir kallad till intervju så jag borde hålla tyst om detta.

Det ringde från kommunen i veckan & nån tant som var förvirrad sa helt plötsligt att Anton fått dagisplats på en annan förskola än den på Saltö. Det känns inget vidare att ställa om sig när vi hört så mkt positivt om Saltö. Man vill ju inte lämna sin skatt till vad som helst. Dock ligger dagiset nära & fanns med på valet av vår lista - så Borgmästaren på Trossö blir det...


Kommentarer
Postat av: Johanna - Mamma, mode, skor

Vilken sötnos :)



Vad skönt att jag inte är ensam om att Dr Denim halkar ner :)

2012-06-02 @ 22:12:48
URL: http://johannabolmgren.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0