Tränar...

Efter jag var hos syster i Kumla och såg hur himla duktig och snygg hon blivit efter att ha tränat, då bestämde jag mig. Jag känner mig pepp och unnar mig lite vin efter löprundan.
Igår gick/jogga jag 8 km. Idag stod jag på crosstrainerna 40 min,hoppade hopprep & väntar på att J ska komma hem så jag får ge mig ut & springa.
Jag är fast besluten om att bli mig själv igen...GOTT!
 
Medan jag tränar och ska bli smal, så tränar killen på att gå, stå & äta själv.
Den senaste veckan har det hänt så mkt med hans utveckling. Han har fått en väldigt stark vilja, han vill göra allt själv men behöver ha mig i närheten för att vara trygg. Han har blivit mysig, vill kramas, klappa kinden och krypa upp i mitt knä. Han är överallt och kan inte sitta still. Han kan stå själv i flera minuter. Han springer fram med stöd. Snart kommer han gå. Min fina stora 1-åring som jag älskar mest i världen. Jag är så lycklig över att ha dig i mitt liv. Total lycka, varje dag:-)

Kommentarer
Postat av: Veronica

Stora, fina duktiga Anton. Och vackra, duktiga Sophia. Heja heja det här kommer gå bra! :-D KRAM

Svar: Tack fina du, man kan ju alltid hoppas:-)
AntonJulian

2012-07-03 @ 20:41:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0