Första stegen

de kom igår! Duktiga Anton! De var inte många - men det var med stolthet han tog dem. Pappan blev såklart avundsjuk när han missade spektaklet, men då passade Anton på att vara rättvis och gå precis lika många steg igen:-)
Idag visade han även prov på balans i gåvagnen:-)

Idag köpte jag en rockring på Stadium och är helt röd/blå över magen, haha. Min syster sa att jag skulle ta det lugnt med den i början, men det glömde jag såklart bort. Det är super kul! Jag hoppar även hopprep, känns som om man är 14 år igen :-)
Imorgon åker vi till Öland med ett par vänner & deras dotter som är några dagar äldre än Anton. Vi ska mysa, leka & äta god mat, hoppas på fint väder:-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0