Fästingnäste...

Igår kom vi hem från ett sunkit Öland! Skämt & sido, det var jätte mysigt sällskap och Anton trivdes ihop med Ellen. Inte en lugn stund från morgon till kväll, så nu är jag trött:-)
När vi kom till Öland i fredags hade det inte regnat på flera veckor, på kvällen börjde det regna & åska.
Det tråkiga med detta är att alla äckliga insekter vaknade till liv.
Jag är nojjig för fästingar, brukar alltid få någon på Öland. Senast var jag höggravid och fick panik och vi åkte hem.
Men på lördagen såg jag faktiskt fästingar överallt! En satt på Antons lilla mage:-( Jag fick en på rumpan,bikinilinjen och magen. Jonas 2 st på benet. Nu gäller det att hålla lite koll så det inte blir ngt skit. Är nojjig efter jobbet på Stroke då många kom in med sånna symtom som visade sig vara borrelia och hjärnhinneinflammation.
 
SÖTA KILLEN I FREDAGS...
 
ANTON ÄLSKAR SIN GÅVAGN....
'
 
VID BYRUMS RAUKAR MED PAPPA
 

SÖT I SIN SOLHATT, MAMMA MÅSTE PUSSA SOM VANLIGT!

Kommentarer
Postat av: Veronica

Men guuu hur SÖT får man vara. Han bara växer och växer, stora killen. <3

2012-07-09 @ 20:09:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0