Nyårslöfte...

Att gå ner 100 kg!!!
Nej inte direkt:-)
Jag ska INTE handla några kläder till mig själv på 6 månader. I skrivande stund känns det sådär då jag skulle varit smart och köpt det som jag behöver i dagsläget, d.v.s. joggingskor & träningskläder.
Men jag får ta det jag har och det kommer nog vara ganska så skoj att handla ngt tills sig i sommar.
Då ska jag förövrigt vara i min målvikt igen - har 5 kg kvar. Ville inte göra det till ngt löfte utan ta det i min takt.

I måndags gick jag 1 mil, likaså i tisdags & onsdags. Igår tränade jag på min crosstrainer och idag blir det en lång skön promenad vid havet, vädret är underbart!
Imorgon ska jag köra spinning med Veronica & sen på kvällen ska vi ut på krogen. Hahaha, söta V ville ta med mig ut då jag fyller 30?! på söndag. (Jag försöker ignorera faktum)...

Ha en underbar fredag, det ska jag Anton & J!


Såhär smal vill jag bli igen en vacker dag:-) Aaaa Indien 2008 det var tider:-)

Kommentarer
Postat av: Veronica

Du är jättefin, Sophia! :-) Men om du inte trivs i din kropp så är det svårt att känna sig snygg! Jag ska heja på dig och sluta ta med fika å annat gott när vi ses. ;-) Det här fixar du galant, darling. :-*

2012-01-13 @ 22:49:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0