Snart 8 månader

Månaderna går och strax har vi bott här i Karlskrona i 2 år. Jag trodde aldrig att vi skulle bli kvar & jag trodde inte att jag skulle föda mitt barn här i Blekinge.
Jag går omkring och känner att det mesta är lite "bittersweet" - för just nu händer det så otroligt mkt med Anton. Jag önskar så att min familj kunde få se och uppleva vardagen med lilla killen som bara växer & växer:-)
Han kryper omkring och klappar händerna hela dagarna:-)
Just nu umgås vi så mkt som vi kan med godingarna Mir & Veronica. Någonstans emellan det så försöker vi packa inför flytten, det är snart! Söta Veronica har tagit massa fina kort på oss, här är lite smakprov!
Nu hoppas jag även att det går att kommentera i bloggen, den har varit knas!





Hur söta är inte mina fina killar:-)


Jag & Mir....SÅÅÅÅ mkt jag kommer sakna den killen!

Kommentarer
Postat av: Linn

Men ÅÅÅÅHHH vilka fina bilder Sophia!!!!

2012-02-07 @ 20:38:28
Postat av: Emilie

Ja usch det var lite läskigt.. Jag undrar hur länge hon har hållt på att ta mina bilder lixom! Jag använder mig inte av photoshop utan har bara ett gratisprogram som heter photoscape. Där kan du bara skriva en text och sen placera den på bilden och spara. Det känns som att det är nödvändigt att göra det idag med alla galningar som finns!!!!



Kul med flytt, jobbigt med packning iofs. Vi bor i värsta röran nu.. Men till helgen är det nog klart allt :) Vart ska ni flytta då?



Allt är fint med oss, hoppas allt är bra med er! kram

2012-02-08 @ 10:47:10
URL: http://www.ensidaomallt.se/Emilie
Postat av: AnnaW

Fina bilder :)

Ja du tiden rusar fram när man har barn. Jag har med sorg i hjärtat att tiden går alldeles för fort med Kevin. Vill ju att han ska vara min pyttelilla bebis men är snart 6 månader :( Händer verkligen jätte mycket under det första året med deras utveckling.

Hoppas ni ska trivas bra i nya lägenheten.

Kram från oss alla!

2012-02-08 @ 11:15:21
Postat av: Victoria Beninger

Hej!

Nu har jag laggt till dej i min blogglista! har min lilla morgonrutin då jag går igenom allihop haha ska bli kul att följa. hoppas allt är bra!



/victoria beninger

2012-02-08 @ 14:38:02
Postat av: Sophia

Kul att ni vill läsa:-) Anna, det ska bli skönt att flytta till ngt större som är ens eget! Det är en gammal 2 våningslägenhet så nu jan man äntligen röra sig när killen gått & lagt sig. Köket i lgh vi har nu ligger några cm från sovrummet med en liten skjutdörr så man måste alltid smyga omkring - jobbigt!!! Victoria, hoppas ni har det bra & att du trivs därborta - hoppas lilla tjejen kryar på sig! Linn - tack! Bilderna är så fina:-) Emelie, hoppas du slipper fler dårar! Jag ska genast börja fixa mina kort ! Kram på er:-)

2012-02-09 @ 04:55:48
Postat av: jessika

Var gärna med och tävla i min blogg :-) kram

2012-02-09 @ 08:40:55
URL: http://jessika.webblogg.se/
Postat av: anna

Vilka stora fina ögon han har :)

2012-02-09 @ 13:08:47
URL: http://annaemilie.blogg.se/
Postat av: Ida

Vilka fina bilder :)

2012-02-09 @ 15:40:11
URL: http://ipeterson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0