Man blir inte rik av att skaffa barn nr 1...

Som vanligt känns det inte som om jag gjort ngt kreativt med helgen. Jag har spenderat mina sista mammaslantar på Anton - vilket inte gör mig ngt. Han fick en ny välbehövlig bilbarnstol + ett nytt vrålåk. Lika mkt som jag lovade mig själv att inte ta epidural på förlossningen (vilket jag såklart gjorde Thank God) så lovade jag mig själv att inte köpa en lära gåstol till killen. Man vill ju vara en duktig mamma som inte skyndar på eller saktar ner sitt barns utveckling. MEN när jag är själv på dagarna och kanske skulle vilka skona min rygg lite så orkar jag inte längre baka, dammsuga & laga mat med en 8,5 kg kille i bärsele. Så lära gåstol blev det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0