En liten sjuk kille...

Igår skulle vi gå till öppnaförskolan för första gången men Anton sov länge & var gnällig. Självklart var jag själv hemma & han ville bara bli buren...Och så har det fortsatt även idag:-( Han har 2 tänder som kommit halvvägs upp & nu har han feber:-( Stackarn, han biter på ALLT! Han tar tag i mitt ansikte, näsan och biter & dreglar. Han fick tag i Mir idag & det såg ut som om han skulle hångla upp han:-) Men efter en alvedon & Veronicas förbjudna mirakel salva så sover han fint, SKÖNT! Salvan är nån sorts bedövningsgel som man masserar in på tandköttet där det kliar som mest, finns att köpa i Tyskland - men inte här efter några nya larviga riktlinjer....Den är guld vid såna här tillfällen:-) Imorgon får vi äntligen hem Antons nya bilstol, en Maxi Cosi Mobi - dyr men håller till han är 5 år. Så nu kan vi snart åka hem & hälsa på familjen igen. Ha en fin helg på er, jag ska försöka ta igen lite sömn & flyttpacka...Nu har extra datorn pajat & vår andra är på lagning & har varit det i 2 veckor - därför skriver jag via Iphonen & får inte bort den första bilden? I varjefall sover Anton sådär skumt...På andra bilden kan man dock se hur mkt det kliar i munnen....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0