En fika dag!

Idag har vi varit vakna sen kl 07 & vi har hunnit med en hel del trevligt. Blev bjuden på fika av en trevlig mamma med en vän, sånt gör mig glad & ger mig hopp om att Karlskrona är en trevlig stad även för mig (och inte bara för Anton & J)....
Nu sover en väldigt trött kille - sen ska vi bege oss till öppnaförskolan som jag aldrig varit på. Veronica & Mir ska på babycafé och då vill vi ju gärna hänga på.
Dessutom ska J vara borta prick hela dagen & kvällen, det är hans avslutningskväll med jobbet. Nån sorts ceremoni av nå´t slag? Middag, tal, betyg osv.
Då hoppas jag att Anton kan sova ikväll så jag kan få en lugn kväll med min MAMA-tidning & en kopp te....

Har förövrigt börjat bli väldigt sugen på att köpa kläder till mig själv!!! Ahhh drygt 4 månader kvar av köpstop, ge mig styrka! En till underbar nyhet för mig är att J ska vara ledig varje måndag fram till 2 april - ingen mer söndagsångest för mig på ett tag:-)  


Moster Carro & kusin Moses - vi saknar er!!!

Moster Sandra, den finaste gudmodern:-)

Farbror Dan får vi inte glömma:-)




Kommentarer
Postat av: Emilie

Ja det är nog bara att acceptera läget! Det blir som du säger konstigt med rutinerna om man försöker somna om när man legat i sängen ett tag.. Men jag gör som du, vi leker i sängen och där ligger jag halvdöd tills vi går upp och äter frukost :)

2012-02-09 @ 13:06:25
URL: http://www.ensidaomallt.se/Emilie

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0