Underbara barn

idag har set varit bus hela dagen:-) Det finns så mkt livsglädje i denna lilla kille - jag kan inte förstå att han är min! Min fina son:-) Just nu ligger han i min famn & sover, det gör han ofta - det är så fint att se han rofylld & lugn. Han måste nog få ett syskon men den kan ju aldrig bli finare än Anton? :-) Imorgon åker vi till Kumla, À är fortfarande förkyld men har ingen feber...
Hm, igår fick jag ett återfall. Åt 4!!? vaniljbullar & de första 3 var riktigt goda:-) Så jag fick springa extra långt igår & det känns idag!


Kommentarer
Postat av: Veronica

Men GUUUUU så MYSIGT med en Anton som sover i famnen. Så bra att du får vila också under tiden och inte plockar/diskar/städar. Njuta ska man göra av livet så ha inte dåligt samvete för några bullar, du är UNDERBAR. Kram

2012-04-26 @ 20:58:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0