Sova

vad är det?
Finaste killen vägrar att sova om han inte får somna i min famn. Det är nog otäckt att vara så täppt i näsan för han. Dock är det lite påfrestande för mig. Igår somnade han efter 22 & vaknade pigg kl 04....
Nu sover han i min famn igen. Han är så vacker min pojke, bebistiden är förbi.
Jag på är glad att vi stannade hemma, nu är både jag & J krassliga. Det är sjukt att jag redan har spring abstinens!!! Längtar!!! Skiter i LCHF, jag ska käka normalt & nyttigt & ha 1 dag då jag kan äta vad jag vill ( om jag vill)....


Kommentarer
Postat av: Veronica

Fy vad trisst att ni är sjuka. Vi hade nyss samma visa här. :-P INTE roligt. Nämen, Anton vill inte sova förutom i härligaste mammafamnen. Påfrestande men gulligt. Jobbigt med lite sömn men det fixar du, du är en fantastiskt bra mamma. Stora kramar på er älsklingar. Saknar er.

2012-04-28 @ 19:43:26
Postat av: Johanna

Naw, lilla gubben :)



Nu har jag bjudit in dig! Förlåt att det tog sån tid!

2012-05-02 @ 10:53:50
URL: http://johannabolmgren.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0