Såhär dags förra året....


Vecka 29...Jag saknar faktiskt magen, att få känna de där sparkarna & förväntan!
Jag är så glad att du valde att komma till oss fina Anton:-)

Igår satt jag & tittade på gamla kort av min syster Sandra & hennes barn. Det gör så ont i mig att vi inte ses oftare, att jag inte får se hennes barn, Antons kusiner växa upp. Jag missar så otroligt mkt och den tiden kommer aldrig igen. Jag vet att hon känner samma sak....
Det är bara det att det gör så ont i mig!
I påsk ses vi igen, jag längtar. Jag längtar efter att totalt kunna vara mig själv, att du vet allt om mig & jag dig! Jag älskar dig sister....!!!

Sandra & jag 2007

Jag vet att jag här tyckte att jag inte var smal?! Varför har jag aldrig varit nöjd? Idag skulle jag ge mkt för att se ut sådär igen....


Är dock fortfarande pepp! Här ska det brännas fett:-) Men mest längtar jag nog efter att få känna mig pigg, pigg & nöjd med mig själv.



Kommentarer
Postat av: Linn

Så himla fin du är Sophia!!! Är helt övertygad om att du är lika fin nu men jag vet hur viktigt det är att få känna sig nöjd och snygg!! Kämpa på, du klarar det!!!

2012-04-05 @ 09:18:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0