Förkyld

på sin 10 månaders dag:-( Han vaknade upp inatt & lät som en traktor. Så jag & j fick inviga nässugen. Anton tyckte inte om den vill jag lova. Idag har vi varit inne hela dagen i det fina vädret:-( vi har använt upp 2 rullar hushållspapper p.g.a. allt snor. När vi la honom ikväll var han så slemmig i halsen att han kräktes:-( Efter jag fått Anton har jag blivit så känslig. Jag skulle inte kunna jobba på neonatalen igen eller som barnkurator. Jag är för känslig! Bjuder på en bild från igår då Anton & Astrid 9 månader blev kära:-) De ville hålla handen hela tiden, så söta!


Kommentarer
Postat av: Emilie

Det låter bra! Känns som ett bra val :)

Kikade lite på bloggen och vad gullig Anton var när han sov i sin söta sovställing med rumpan upp i vädret, hihi!

Kram

2012-04-24 @ 21:57:35
URL: http://www.ensidaomallt.se/Emilie
Postat av: Linn

Men ÅÅÅÅHHHH vad söta!!!!! Hoppas Anton snart blir bättre!!!

2012-04-25 @ 16:52:27
URL: http://linns-alldeles-egna.blogspot.com
Postat av: Veronica

Vad jobbigt att vara förkyld. Du vet det säkert redan men ha sängen i lutande läge för att underlätta för sjuklingen. Jag som trodde det var Anton och Mir som gällde. Men det är klart man måste ju testa några innan man bestämmer sig. ;-) Mir hånglade upp en på förskolan i måndags. hahaha. KRAM PÅ ER och krya på sig lilla dutte.

2012-04-25 @ 20:12:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0