23 min

Metoden tycks funka än så länge :-) Och detta trots att killen är förkyld - jag är imponerad!

Den senaste tiden har jag halvhjärtat försökt att gå ner mina gravidkilon. Jag har ju alltid varit liten smal & jag har intalat mig själv att jag kommer gå ner allt i sakta mak. Men jag står still - det kan bero på flera faktorer. Jag äter godis precis som förr & jag röker inte längre...Jag gick ju upp 25 kg...

Efter påskveckan blir det skärpning. Jag ska bli fanatisk - det blir allt eller inget. Jag ska gå ner mina 8 kg som inte syns i andras ögon. De syns i min självbild & jag börjar få en snedvriden självbild & självkänsla. Jag trodde jag hade bättre självförtroende än såhär, men jag föraktar mig själv lite över att jag inte tagit tag i detta ordentligt.
Jag ska lyckas!
Jag är inte den som ger upp:-)

Frågan är om jag ska kombinera hård träning och LCHF eller GI?
Jag är pepp!
Jag ska försöka att njuta denna sista vecka av kolhydrater & fett!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0