Svårnattad idag!

Jag tror nog att jag har fått världens bästa & snällaste bebis. Därför är jag & J väldigt bortskämda kan tänkas. Anton har sovit hela natten sen han var 4 veckor! Sen har det ändrats lite beroende på om han viljat ha mer mat, men han har aldrig ammat mer en 2 ggr /natt - och somnat senast kl 20 och sovit till 08 - och sover i sin EGEN säng!

Men idag - somnade han kl 21, hahaha! Men då var han lite ledsen. Kan tilläggas att vi har cp grannar över oss som river? borrar i sin lägenhet alltid efter kl 19. I lördags tittade J in hos Anton & då såg han dödsskrämd ut och var livrädd - jag blev skitförbannad och sprang upp till grannen som slutade....
Förr hade jag utan tvekan berättat ett & annat till människan, men nu för tiden har jag blivit mes (eller kanske vuxen)...
Men Anton sover!
Nu kan jag få lite tid för mig själv. Käka lite glass, & försöka planera tusen saker. På fredag åker jag till Kumla & mamma - stannar tills den 22 då vi åker hela vägen upp till Norrland.
Vi tänkte flyga alternativt ta tåget, kan man ju fetglömma, kostar mellan 6000-8000 kr - men med bil 2000 kr. Valet känns inte så svårt då:-)

Ha en fin kväll!

Kommentarer
Postat av: Emilie

Vilken duktig kille ni har! Hur gammal är han? På kvällen äter Rasmus gröten och är pigg och glad.. Det är på morgonen som han ibland hamnar i matkoma och då ger jag honom gröt ca 30 min efter att vi stigit upp! När han vaknar får han först ersättning.. Fruktpuren, gör du den själv och ger efter eller tillsammans med gröten? Jag tänkte nog börja med kyckling eller nötfärs typ.. Ska nog först köpa nåt på burk för att se.. Och sen testa att göra själv! Har du börjat med kött?

Kram på dig!

2011-12-12 @ 22:45:05
URL: http://www.ensidaomallt.se/Emilie
Postat av: Sophia

Jag har varit dålig på att göra mat till honom själv - när vi flyttat ska jag faktiskt börja bli bättre:-) Fruktpuren får han efter gröt eller mat och han älskar det:-) Prova med mango först, det brukar gå hem:-) Om du har en Iphone finns det en bra app ifrån Hipp barnmat, där finns massa recept!

Kram

2011-12-13 @ 14:52:55
URL: http://antonjulian.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0