Försöker ta det lugnt! :-)

Har bara tillgång till min IPhone & då känns det inte lika trevligt att blogga. Men resan till mamma i Kumla gick bra med lilla killen som sov hela vägen. Dagen efter åkte vi till Hällebo och umgicks med J:s familj, fick såna julkänslor det var snö överallt! Likaså igår åkte vi till min far i Närkesberg och hade en jätte fin dag - även massor av snö där:-) Anton har varit snäll & glad hela tiden & jag har blivit bortskämd med god mat...Känner mig tacksam för min familj och J:s familj - särskilt när vi inte bor så nära. Jag tror att våra relationer kan bli starkare av detta - kanske vårdar man dem bättre? Bjuder på en liten sovpojke från i fredags i bilen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0