En dag med Anton...

Nu när alla aktiviteter som babysång är slut för terminen och Veronica & Mir är bortrest så är det ganska tråkigt på dagarna:-( Fast både jag & killen är trötta, det finns ju saker att hitta på hemma också, som att städa, tvätta & laga mat:-)

~Runt 05.30-06.00 ammar Anton, sen somnar han om till ca 08.00 då J går till jobbet.

~Runt 08.30- 09.00 ammar killen igen, vi fixar oss inför dagen.

~Ibland när vi är extra trötta sover vi tills 10.30! Annars blir Anton lite trött runt kl 10.30 & sover 30 min.

~Runt 11.30 - 12.00 får Anton gröt och en halv burk fruktpuré + amning om han vill....

~Sen hittar vi ofta på ngt, promenad, lek....

~Runt 15.30 får killen en halv burk mat, eller helammas.

~Runt 17.30 kommer äntligen pappa hem! Är det söndag eller onsdag så badar vi tillsammans!

~Runt 18.00 blir det gröt igen och halv burk fruktpuré , pappa läser saga och runt kl 19 sover killen....

Haha, ja så ser en dag ut ungefär. Mkt givande? Det är faktiskt det! Om man inte varit hemma flera dagar utan att komma ut, då får man lite smått panik!
Men jag försöker alltid komma ut varje dag, och träna 2 ggr i veckan. Nu har det bara blivit spinning varje fredagkväll då Jonas får springa hem ifrån jobbet kl 16.30

Nu sover killen och jag ska äta sen frukost. Sen ska vi väl ge oss ut & julhandla lite igen! Phu!
Kram på er!

Hittade en mobilbild ifrån J:s tele här är Anton med pekboken han fick i doppresent ifrån J:s söta syster!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0