Den finaste julkillen...

Anton drömmer ofta livliga drömmar och ibland även mardrömmar:-( Det är jobbig att se han så ledsen i sömnen han gråter & ropar efter mamamam - men förstår inte att jag är där. Var läskigt de första gångerna men nu vet jag att man inte kan göra så mkt mer än att vara där & prata tröstande. Efter en halvtimme lugnade han ner sig denna gången....

Idag har jag även blivit pissförbannad på skitföretaget Pice Of Norway, jag beställde en sån där skön onepice som jag ska ha uppe i Norrland. Den 26 nov gjorde jag beställningen, fick ett mail att den senast skulle komma den 3 dec. Har den kommit? Nope. Jag har mailat, de har inte svarat. Jag har ringt dårarna, hamnat i en kö det tog 1,5 timme - sen orkade jag inte sitta i kö längre...DÅRAR...!
Köp inget där säger jag bara.

Imorgon ska det packas och J ska på julfest. Jag var på julfest förra torsdagen med jobbet, var så skönt att komma bort en stund. Första gången jag var borta ifrån Anton mer än 5 timmar...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0